IV тиждень карантину - 10-А, 10-Б.
Шановні десятикласники, перш за все, я хотіла б звернути вашу увагу на термін виконання завдань. По-друге, приблизно 10% учнів, знаходячи модуль вектора, допускають таку помилку:
Так робити категорично неможливо, неприпустимо !
Треба це робити так:
У дев'ятому класі ви вивчали скалярний добуток векторів на площині. Тепер ми працюємо з векторами у просторі. Усі правила, які ми вчили для векторів на площині, є справедливими для векторів у просторі, тільки з’являється третя координата z .
Ви прослухаєте і зробите конспект першого відеоурока (перший відеоурок тут - натисніть сюди). Тільки у мене прохання: записуйте три координати вектора, а не дві. Що ви повинні засвоїти, прослухавши цей урок?
- Означення скалярного добутку векторів
- Теорему про скалярний добуток векторів
- Умову перпендикулярності векторів
- Знаходження кута між векторами
Другий відеоурок проведе для вас С.Ткаченко. Хочу звернути вашу увагу на такий момент. Викладач записує скалярний добуток векторів так:
, що некоректно, бо так позначається векторний добуток. Ви повинні скалярний добуток записувати так: - Відеоурок №1 - перша формула
- Відеоурок №2 - друга формула
Далі на вас чекає практикум по розв'язуванню задач (натисніть сюди). Роботу сплануйте так:
- запишіть умову задачі;
- спробуйте самостійно розв'язати задачу;
- перевірте правильність виконання.
Після того, як ви розглянете всі відеоуроки, виконайте такі вправи.
Термін виконання - до 10.04!
Прохання до учнів:
Будь ласка, надсилайте роботи, написані яскравими чорнилами і розбірливим почерком. Крім того, не заставляйте мене кожного разу перевертати ваші фото. Ось так я перевіряю деякі ваші роботи:
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
Виконані завдання висилайте на цей адрес:
Виконані завдання висилайте на цей адрес:
kononovaolena@gmail.com
Чекаю на ваші розв'язки.
Комментарии
Отправить комментарий