8 клас - алгебра - урок № 9 (асинхронно)

Шановні восьмикласники! 
  На початку уроку хочу подякувати вас за дисциплінованість, організованість, свідоме ставлення до навчання. На жаль, я не маю можливості персонально кожному вказати на допущені помилки, але в аналізі я покажу як треба було виконувати обов’язкові завдання, тобто ті рівняння, які, після вивчення теми повинен кожен з вас вміти розв’язувати.
Тема: біквадратні рівняння
Сьогодні на уроці ми
1) зробимо аналіз контрольної роботи
2) повторимо властивості степеня
3) розглянемо біквадратні рівняння
Починаємо з аналізу:
2) Розв’яжіть самостійно:
3) Я хочу звернути вашу увагу, що повні квадратні рівняння ми розв’язуємо за формулою коренів квадратного рівняння. Приклад. 
Знаходимо дискримінант
Бачимо, що дискримінант більше нуля, отже, рівняння має два корені. Знайдемо їх.
4) Розв’яжіть самостійно  
Зауваження.
Ви розв’язуєте це рівняння саме так, як було показано у прикладі. Не треба в інтернеті шукати якісь прийоми і способи розв’язування повних квадратних рівнянь, як я бачила у багатьох роботах. Ви знаходите дискримінант, а потім застосовуєте формулу і все, ніяких інших способів, списаних з інтернет видань. І ще. Обов’язково записуєте відповідь.

5) Приклад:

Розв’язання
Застосуємо теорему Вієта. Як відомо, сума коренів зведеного квадратного рівняння дорівнює коефіцієнту при х, взятому з протилежним знаком. Складемо систему рівнянь.
Перше рівняння системи взято з умови, а друге ми склали, застосувавши теорему Вієта. Розв’яжемо цю систему способом додавання. Для цього друге рівняння почленно помножимо на -1. Маємо:
Додамо тепер рівняння систем.
Сьогодні ми повторюємо властивості степеня з цілим показником. Пригадайте раніше вивчений матеріал, прослухавши Відеоурок № 1
Після того, як ви пригадали правила, виконайте Тест № 1
і трохи складніший Тест № 2

Переходимо тепер до третьої частини нашого уроку. Ми розглянемо нову тему: Біквадратні рівняння
Ви прослухаєте два відео уроки, зробите конспект і, саме головне, зможете дати визначення біквадратного рівняння і алгоритму його розв’язання.

Домашнє завдання
1) Виконати аналіз контрольної роботи ( перша оцінка)
2) Зробити конспект відеоуроку №1 ( повторення)
3) Пройти два тести і надіслати скріншоти результатів ( дві оцінки )
4) Зробити конспекти запропонованих відеоуроків ( одна оцінка)
5) Розв’язати рівняння «сходинки» стор.29 № 162 (одна оцінка)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5-ті класи - Розв’язування прикладів на всі діі з десятковими дробами

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія