8 клас - геометрія - урок № 10 ( асинхронно )

Геометрія 8 клас
Тема: Площа трапеції
Мета уроку :
1) Повторити теорему Піфагора
2) Ознайомитися з формулою площі трапеції
3) Оволодіти методикою розв’язування задач на знаходження площі трапеції.
Перед тим, як ми почнемо з вами працювати, я хочу нагадати вам, що мені треба надсилати конспект класної роботи, до якого входять: 
1) конспекти відеоуроків( я оцінюю якість і грамотність їх оформлення);
2) виписані і прописані формули;
3) мої рекомендації.
Потім ви надсилаєте мені свої домашні завдання з рисунками і поясненнями.
Почнемо наш урок, як було зазначено, з повторення теореми Піфагора. Увага: починаємо оформлення класної роботи.
 І так, теорема Піфагора застосовується лише в прямокутному трикутнику. Розглянемо такий приклад. Нехай задано  прямокутний трикутник АСВ.

У цьому трикутнику відомі катети АС = 8, ВС = 4. Треба знайти гіпотенузу АВ.
Розв’язання
Як відомо, квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів, тобто, 
Нехай тепер в трикутнику відомі гіпотенуза АВ = 15 і катет ВС = 9. Знайти треба інший катет АС. Застосуємо теорему Піфагора.

Відповідь. 12.
Зараз ви заповните таблицю, в якій треба знайти невідомі сторони прямокутного трикутника АВС. Або перед таблицею, або після ви записуєте розв’язки, аналогічно тому, як це зробила я.
Катет АС
Катет ВС
 Гіпотенуза АВ
      12
      5
            ?
      6
      3
            ?
     15
      ?
           20
      ?
      5
           14

Учні 1 – 2 груп, крім таблиці, розв’язують такі задачі:




За умовою задачі АF – висота, що проведена до бічної сторони ВС. СF = 12см. Рекомендую двічі застосувати теорему Піфагора: спочатку для трикутника ACF, а потім для трикутника AFB.
 Переходимо тепер до другої частини нашого уроку. Ми повинні ознайомитися з формулою площі трапеції, але спочатку пригадаємо, що собою являє трапеція.


 На першому рисунку зображено довільну трапецію, на другому – прямокутну. Є ще рівнобічна трапеція.
Ви прослухаєте відеоурок №1 і розглянете декілька способів знаходження площі трапеції.
Ви прослухаєте відеоурок №2,  зробите конспект, але розглядаєте не всі задачі, а по № 960 включно.
А от працювати з матеріалом, який представлено у відеоуроці №3 будуть лише учні 1 – 2 груп
І на завершення уроку ви заповните таблицю, представивши розв’язки або до таблиці, або після.
Зауваження
 Домашнє завдання ви оформлюєте окремо після класної роботи.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5-ті класи - Розв’язування прикладів на всі діі з десятковими дробами

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія