КОНТРОЛЬНА РОБОТА, 8 КЛАС, ГЕОМЕТРІЯ

Шановні учні!

Ви побачили, що контрольна робота з алгебри була запропонована в тестовій формі. Але, щоб обрати той чи інший варіант відповіді вам обов’язково треба було розв’язати приклад. Я попередила вас: усі розв’язки ви записуєте у робочий зошит, а потім обираєте правильну, на вашу думку, відповідь. На моє прохання надсилаєте свої розв’язки на мою адресу.

У мене прохання! Учні:

Циганенко Д.

Марченко О.

Горовий М.

Ганжа Д.

Милобог С.

Максимчук Д.

Після завершення контрольної роботи з геометрії у вас є 10-15 хвилин, щоб надіслати мені свої розв’язки з алгебри. Якщо ви цього не зробите, я анулюю результати вашої контрольної роботи.

Крім того, ви надсилаєте мені розв’язки контрольної роботи з геометрії. 

Ті учні, які під час карантину змінили свої прізвища та ім’я, повідомте мені про ці зміни.

Контрольна робота розпочнеться о 10.30, а в 11.30 буде обмежена можливість подальшої роботи з тестами.

Усі розв’язки контрольної роботи з геометрії ви заносите в свої робочі зошити. І в разі потреби надсилаєте їх мені.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА - НАТИСНІТЬ СЮДИ.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5-ті класи - Розв’язування прикладів на всі діі з десятковими дробами

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія