Учням 10-х класів

Шановні десятикласники!

Ось ми і підійшли до важливого моменту в шкільному житті – завершенню навчального року. Цей рік видався дуже непростим не тільки для нас: учнів і вчителів, а й для всіх людей нашої планети.

  Ми продовжили з вами наше навчання у незвичній для всіх формі - дистанційній. І нам, вчителям, і вам, учням, треба було в короткий термін перелаштувати себе на нову форму спілкування, подачі нового матеріалу, перевірки засвоєних знань. Мені приємно, що багато учнів одразу включилися до роботи:  слухали і конспектували відеоуроки, проходили тести,  виконували і своєчасно надсилали свої домашні завдання.  Хочу висловити особливу подяку тим учням, які щотижня своєчасно звітували мені. Це: Ісаєва Е., Кічева Л., Литвин А., Письменна А., Сідорська К., Тарасов С., Хуторна Л., Чумаченко Н., Якубович Р., Яскіна Л., Капінус Я., Коротовський А., Потулов Я., Романов Р., Слобода В.

 На завершення цього навчального року ви можете прийняти участь в інтернет – олімпіаді

https://vseosvita.ua/olympiad/s16

  Під час канікул я бажаю вам продуктивно відпочити, набратися яскравих вражень, духовних і фізичних сил перед початком нового етапу навчання. І саме головне: бережіть себе.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5-ті класи - Розв’язування прикладів на всі діі з десятковими дробами

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія