Математика - 6-ті класи (урок № 4 - асинхронний)

6 клас

Урок № 4 ( асинхронно )

Тема: Дріб від числа

Шановні учні!

  Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з темою, яка має досить широке практичне застосування. Часто доводиться, знаючи  всього, шукати деяку  частину від всього. Наприклад, було 180 грн., а витратили третю частину. Скільки грошей витратили?

Інший приклад. У класі 25 учнів, п’ята частина учнів класу відвідує художню школу. Скільки учнів відвідують художню школу? Таких прикладів можна навести дуже багато. Коли ви опрацюєте запропоновані вам відеоуроки, то ви повинні знати: щоб знайти частину від цілого, причому, ця частина  задана звичайним дробом, треба дріб помножити на число. В першому прикладі

 в другому прикладі треба 

  Хочу звернути вашу увагу, що в деяких задачах задано ви повинні відсотки перевести у звичайний дріб.  Наприклад,

Відеоурок №1

https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8

 

Відеоурок № 2

https://www.youtube.com/watch?v=imwVDApdVVo

 

Домашнє завдання

1.Зробити конспект запропонованих відеоуроків

2.Виконати : Збірник задач ( « сходинки») стор.12 № 67,  № 68, № 69, № 70

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

9 клас - геометрія - урок № 4 (асинхронний)

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія