8 клас - геометрія - урок №2 (асинхронний)
8 клас
Геометрія. Урок № 2 (асинхронно)
Тема: Розв’язування задач
Шановні учні!
На минулому уроці, який проходив у синхронному режимі, ми повторили з вами теорему Піфагора, означення тригонометричних функцій гострого кута прямокутного трикутника.
Сьогодні ви будете розв’язувати прямокутний трикутник. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
Розв’язати прямокутний трикутник – це за відомими сторонами і кутами знайти невідомі сторони і кути трикутника, застосовуючи теорему Піфагора і означення тригонометричних функцій.
Спочатку, як і завжди, ви прослухаєте запропонований відеоурок, а потім занотуєте у робочий зошит розв’язки представлених задач.
https://www.youtube.com/watch?v=WDGJJ25SKxg
Домашнє завдання
Продовжити роботу з таблицею значень тригонометричних функцій деяких кутів ( стор. 126 )
Розв’яжіть наступні задачі: 1) В прямокутному трикутнику АВС ( сторона АВ = 12 см, ∠А = 30⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.
В прямокутному трикутнику АВС ( сторона АС = 10 см, ∠В = 60⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.
В прямокутному трикутнику АВС ( сторона ВС = 16 см, ∠В= 30⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.
Учні 1 – 2 груп виконують додатково № 619.
Комментарии
Отправить комментарий