8 клас - геометрія - урок №2 (асинхронний)

8 клас

Геометрія. Урок № 2 (асинхронно)

Тема: Розв’язування задач

Шановні учні!

На минулому уроці, який проходив у синхронному режимі, ми повторили з вами теорему Піфагора, означення тригонометричних функцій гострого кута прямокутного трикутника.

Сьогодні ви будете розв’язувати прямокутний трикутник. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?

Розв’язати прямокутний трикутник – це за відомими сторонами і кутами знайти невідомі сторони і кути трикутника, застосовуючи теорему Піфагора і означення тригонометричних функцій.

Спочатку, як і завжди, ви прослухаєте запропонований відеоурок, а потім занотуєте у робочий зошит розв’язки представлених задач.

https://www.youtube.com/watch?v=WDGJJ25SKxg

 

Домашнє завдання

  1. Продовжити роботу з таблицею значень тригонометричних функцій деяких  кутів ( стор. 126 )

  2. Розв’яжіть наступні задачі: 1) В прямокутному трикутнику АВС (  сторона АВ = 12 см, А = 30⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.

  3. В прямокутному трикутнику АВС (  сторона АС = 10 см, В = 60⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.

  4. В прямокутному трикутнику АВС (  сторона ВС = 16 см, В= 30⁰. Знайдіть інші невідомі сторони трикутника.

Учні 1 – 2 груп виконують додатково № 619.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5-ті класи - Розв’язування прикладів на всі діі з десятковими дробами

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія