II семестр - 9 клас. ГЕОМЕТРІЯ (урок №2)

І тиждень карантину

9 клас

Геометрія

Тема: Многокутники. Правильні многокутники. Сума внутрішніх кутів многокутника

Шановні учні!

Сьогодні на уроці ви повинні ознайомитися з поняттям многокутника, елементами многокутника, а також розглянути теорему про суму внутрішніх кутів довільного n-кутника.

Фігури, що мають рівні сторони та кути, здавна зачаровували людину досконалістю форми і таємничістю, яка завжди супроводжує досконалість. Такі фігури обожнювали, приписуючи їм магічні та навіть цілющі властивості.

Многокутники з рівними сторонами й кутами прикрашали фамільні герби середньо вічних можновладців, обиралися символами таємних товариств, а дослідженню властивостей цих многокутників присвячували свої роботи найвидатніші математики минулих часів.

Вивчення правильних многокутників нерозривно пов’язане зі знаходженням довжини кола і площі круга. Недарма однією з класичних задач геометрії вважається задача про квадратуру круга — побудова квадрата, площа якого дорівнює площі даного круга. І хоча неможливість такої побудови за допомогою циркуля й лінійки вже давно доведено, вираз «квадратура круга» і сьогодні вживається для характеристики вкрай складних задач, що не мають розв'язку.

У процесі подальшого вивчення геометрії властивості правильних многокутників допоможуть розкрити секрети одного з найцікавіших геометричних перетворень — симетрії. А згодом, розглядаючи фігури в просторі, ви познайомитеся з тривимірним аналогом правильних многокутників — правильними многогранниками.

Скажіть “Чому можна дивуватися дивлячись на світ?”

Чому бджоли “вибрали “ собі для комірок на сотах форму правильного шестикутника?

 

Скажіть, будь ласка, а де людина може використовуючи властивість правильних многокутників, покривати площину без просвітів ?

Англійський математик і фізик Роджерс Пенроуз винайшов мозаїку в 1974 р., яка дозволяє з допомогою всього лише двох видів плиток доволі простої форми замостити безмежну площину узором, який ніколи не повторюється.

 

Я сподіваюсь, що переконала вас в необхідності вивчення даної теми.

А тепер прослухайте, будь, ласка, два відеоуроки, зробіть конспект.

ВІДЕОУРОК №1

ВІДЕОУРОК №2

Домашнє завдання: 

  • прослухати запропоновані уроки;
  • зробити конспект; 
  • вивчити параграф 2 пункт 6; 
  • письмово дати відповідь на запитання 9-11 (ст. 55).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

9 клас - геометрія - урок № 4 (асинхронний)

VI тиждень карантину - 7 клас, геометрія